Ahad, 28 April 2013

Membaca Jambatan Ilmu..


Selamat Sejahtera...

Selamat hari minggu buat silent reader saya..Ha..ha... Tengok tajuk tu macam stress jer kan posting saya kali nie.. sebenarnya bukan apa pun saja nak letak gambar nie. Hari ni saya berkesempatan ke kedai buku  mamak surat khabar tu untuk membeli belah bahan bacaan. Selalu saya membeli majalah camera tak kira lah ape2 jer sebab nak belajar tangkap gambar2 yang menarik tapi tak jugak hebat pun..Tangkap gambar pun still kabur dan goyang2.. Jadi tukarlah hobi tu kepada hobi majalah pancing..Apa2 jer yang berkaitan dengan aktiviti memancing habis saya beli..Tapi hobi tu pun tak menjadikan saya juara GP Joran..So saya stop jugak membeli,..

Yang still saya beli bulan2 ialah majalah mastika dan infiniti.. Majalah comel dan kompak tu..Baca2 pun time2 nak tidur petang atau malam.. Dan sejak buat pjj ni saya banyak membeli majalah2 yang lebih berfaedah antaranya dewan masyarakat, dewan siswa, dewan budaya, dan macam2 lagi..Bagus majalah2 gini sebab membantu saya membuat assignment.. Lagipun opsyen yang diambil memang berkaitan dengan Bahasa Melayu.. Makin lama belajar makin susah nasib ada bahan2 ni yang membantu..

Ni majalah yang saya beli tadi.. Cerita pasal masyarakat saya iaitu orang asli..



Terima Kasih..Tinggalkan Link Anda.. ^_^

0 000 yang comey :

Catat Ulasan

terima kasih...

komentar Terbaek

Get widget here
Copyright© All Rights Reserved Pinangdansireh.Blogspot.Com