Isnin, 30 Disember 2013

Kegembiraan Muncul dalam kesedihan...


selamat sejahtera....

Dalam kesedihan kehilangan baby dan masih sakit dan sering keluar masuk wad, aku dapat berita yang menggembirakan.. Permohonan pindah sekolah aku telah di luluskan. Aku yakin bahawa permohonan aku ini berjaya kerana pada hujung minggu orang PPD Petaling Perdana call aku untuk memberitahu hal ini.. Aku pun pelik jugak kenapa hujung minggu orang PPD masih bertugas atau adakah aku telah di Prank... ooo rupa2nya memang betul orang ppd telah menjlankan tugas mereka di hujung minggu.. Terima kasih sangat kepada Encik ??? ya yang telah menelefon saya pada hari tu...

Ni masa orang PPD call...

Ni keputusannya...



Terima Kasih..Tinggalkan Link Anda.. ^_^

0 000 yang comey :

Catat Ulasan

terima kasih...

komentar Terbaek

Get widget here
Copyright© All Rights Reserved Pinangdansireh.Blogspot.Com