Rabu, 25 Disember 2013

Kisahku yang sedih...20/11/2013..


Selamat sejahtera...
Dah lama tak update blog ni..sunyi sekejab duniaku..hari ni nak story semula lah cerita2 yang telah berlalu..Inilah antara coretan duka aku..
Lokasi: rumah ladang di keratong 6..
9.00 mlm: tidur
21/11/2013
1.30 am  : terkejut dr tidur kerana tiba2 ada air keluar..dengan jumlah yg banyk.. aku mula risau lalu mengejutkan ibu dan kakak..
Ayah dan org lelaki tiada di rmh kerana keluar memburu.. baby tidak mengeras mcm nak bersalin so aku tak risau..masih blh bertenang walau air keluar bagai dicurah2..
4.00 am : ayah balik..ibu menyatakan kerisauan, memandangkan tidak berasa sakit kami meneruskan tidur..aku tidur dgn kain yg basah kerana air keluar setiap kali aku bergerak..
8.00 pagi : bergegas keluar..kakak dan abg ipar akan menghantar ke klinik di segamat.. ontheway ke segamat boleh singgah di cybercafe untuk print slip gaji sbb jd penjamin ayah untuk membeli kereta.. baru rasa baby mengeras 5 minit sekali..air still keluar tapi buat cool..
1.00 tengah hari : klinik suruh segera ke hospital kerana ada keluar air ketuban..doktor scan baby songsang..segera tel suami suruh balik...
1.30 : masuk wad..doktor melakukan penyiasatan..bincang2..doktor scan dan dapati baby ada masalah...doktor kata masalah serius.. aku akn di hantar ke hospital sultan ismail, jb dari segamat...jauhnya...
5.30 petang : suami sampai di hospital..doktor berbincang dengan suami..suami pun setuju..pukul 6 aku bergerak menaiki ambulan ke jb...
Sambung lagi.....
catatan fb encik suami...


Terima Kasih..Tinggalkan Link Anda.. ^_^

0 000 yang comey :

Catat Ulasan

terima kasih...

komentar Terbaek

Get widget here
Copyright© All Rights Reserved Pinangdansireh.Blogspot.Com