Sabtu, 15 Februari 2014

Dah nak start Kerja...



Selamat Sejahtera you allllss....
selamat kembali ke sekolah..

Jika sebelum ni aku pernah mengeluh penat bekerja dan kadang2 terasa nak jadi suri rumah sepenuh masa... Jadi impian itu dimakbulkan lah sebab lepas bersalin hari tu suami gi office sek maklumkan saya memohon cuti bersalin selama 3 bulan.. So sejak dah sembuh dari sakit dan habis berpantang aku merasa lah jadi suri rumah sepenuh masa... Maklumlah baby tak der nak jaga, baby meninggal semasa berusia 3 hari...

Anak sulungku pula dah start sekolah jadi duduk rumah sorang2 lah dan kadang2 suami ada jika dia masuk kerja pukul 12 am hingga 8 am... Boring jugak ya duduk rumah.. Apabila kerja2 harian kat rumah dah siap.. Tu lah nak sangat rasa jadi suri rumah sepenuh masa kan.. Tapi ok jugaklah boleh berehat.. kerja rumah kira settle lah jika sebelum ni asyik terkejar2 nak masak, nak lipat baju bagai...

Jadi 19.2.2014 ni aku start kerja semula..Aku tak sabar dah nak masuk sekolah ni..Maklumlah sekolah baru aku yang ke-4.. Lepas tu aku kena mengajar sesi petang. Berdasarkan jadual anak aku, aku kena mengajar dia Pendidikan Jasmani... OOWWHH kena ajar anak sendiri... Excited nak sekolah lah... Tak tau nak kata apa.. Dah rindu nak tulis RPH ni...


Terima Kasih..Tinggalkan Link Anda.. ^_^

0 000 yang comey :

Catat Ulasan

terima kasih...

komentar Terbaek

Get widget here
Copyright© All Rights Reserved Pinangdansireh.Blogspot.Com