Isnin, 17 Februari 2014

Herba mandian Ibu Bersalin...


Selamat Sejahtera..

Hari ni nak share sikit lah bagi ibu2 atau bakal2 ibu tu. Bukan apa saya hari tu macam2 yang berlaku sampai tak sempat cari barang2 mandian dan set2 berpantang. Bersalin tak cukup bulan dan baby kritikal serta badan sendiri sakit2 lagi.. nak jadi cerita lepas balik ke Shah Alam saya pun berjalan lah ke Giant.. Jalan2 lah bila badan dah kuat lagipun nak hilangkan kesedihan mengenangkan anakku yang meninggalkan kami...

Gi Giant tu tujuannya nak beli barang2 dapur dan barang2 bilik mandi lah.. Gi tengok dekat rak tu terjumpa lah produk mandian herba untuk ibu lepas bersalin.. Apa lagi terus ambiklah 2 kotak.. Rasa menyesal sebab selama ni tak gi tengok kat rak2 tu... Aku rasa produk ni ok sebab bahan2 yang tercatat kat kotak tu pun sama dengan bahan2 semulajadi yang mak aku gunakan.. Bau herba mandian tu pun wangi macam bau daun2 yang mak aku rebuskan kat kampung... Lain kali sapa2 nak bersalin tu kalau tak nak guna set bersalin yang banyak2 tu setakat nak guna herba mandian tu pun ok jugak.. Maklumlah ibu berpantang sebenarnya bukan boleh mandi selalu..kena jaga diri baik-baik... Jomlah saya showkan produknya...Bahan2 yang terdapat dalam herba mandian tu ialah Daun sembung, Daun dukung anak, Kulit limau bali, Sekentut dan herba European verbana.. Kalu nak tengok daun2 tu macam mana google lah... Daun tu memang banyak kat kg2.. Daun sembung pun mak saya tanam kat belakang rumah tau..
produk TYT






Terima Kasih..Tinggalkan Link Anda.. ^_^

0 000 yang comey :

Catat Ulasan

terima kasih...

komentar Terbaek

Get widget here
Copyright© All Rights Reserved Pinangdansireh.Blogspot.Com